ප්රාණායාම
අාශ්වාස-ප්රාශ්වාස දෙක ප්රාණ යයි පැහැදිලිය.ප්රාණය සම්භණ්ධයෙන් ශිවානන්ද ස්වමි තව දුරටත් මෙසේ විස්තර කරයි.ප්රාණය අාහාර දිරවා ලේ බවට හරවා මොළයට හා පපුවට යවයි.සිත ක්රියාකාරී වන්නේ ඉන් අනතුරුවය.ලෝක ධාතුවේ පවත්නා සර්වව්යාපී වේගය නම් ප්රාණයයි.නිශ්චලව හා චංචලව පැවතිය හැක.කුඹියාගේ පටන් අැතා දක්වා ද ඒකගෝලක අමීබාවා නැමතා අැසට නොපෙනෙන ක්ෂද්ර ජීවයාගේ පටන් මිනිසා දක්වා ද වෘකෂලතා වලද පවතී.ඹබ අරමුණු ගනනේද ප්රාණයේ බලයෙනි.ගින්න දැල්වන්නේ,සුළන් හමන්නේ,ගංගා ගලා බසින්නේ නැව්,අාකාශ යාත්රා ගමන් කරන්නේ,රේඩියෝ රැළ ගමන් කරන්නේ.ප්රාණයේ බලයෙනි.ශරීරයේෙෙ ගමන සිදුකරන්නේ මල මූත්ර පහකරවන්නේ ප්රාණයයි.
සිතීමෙන්,අශාකිරීමන්,කථාාා කිරීමෙන්,ලිවීමෙන්,ක්රියා කිරීමෙන් ප්රාණය ක්ෂයවේ.අාහාරයෙන්,ජලයෙන්,වාතයෙන්,ඉරියව්වෙන් ප්රාණය ශක්තිය වැඩිවේ.අතිරේක ප්රාණය මෙළයෙහිත් නාඩිමධස්ථානවලත් රැස්ව පවතී.ප්රාණයාමයෙහි නියම ලෙස යෙදීමෙන් යෝගියා විදුලි බැටරියක විදුලිය තැන්පත්කර තබාගන්නාසේ ප්රාණය තැන්පත් තබා ගනී.තමාගේ සන්තානයෙහි සෑහෙන තරම් ප්රාණශක්තිය තැනපත් කරගතත් යෝගියා විදුලිය උපදවන ස්ථානයක් මෙන් තමා අවට ශක්තිය පතුරවයි.ඔහු සමීපයට පැමිණෙන අන්යයෝ ඔහුගෙන් ප්රාණ බලයද ධෙෙර්යය ද වීර්යය ද ප්රීතිමත් භාවයද අැදගනිත්.තෙල් ගලායන්නාසේ අදශ්යමාන බලය බලවතා කෙරෙන් දුබලයා වෙත අැදී යයි.
ඔබට අාණාපාණයන් වසග කළ හැකිනම් හෙවත් නියම ලෙස පැවැත්වය හැකිනම් සිතද වසග කළ හැක සිත ඒකගකල පුද්ගලයා විසින් අාණාපාණයන් ද නියම ලෙස පැවතිය හැක.සිත,ප්රාණය,ශුක්ලධාතුව යන මේ තුන අතර ළං වූ සම්බන්ධයක් තිබේ.ඔබට ශුක්ලවේගය පාලනය කළ හැකිනම් ඔබගේ සිත සහ ප්රාණයත් පාලනය කළ හැක.අාශ්වාස-ප්රාශ්වාසයන් ස්ථිර ලෙස නොපවත්නා කල්හි සිතද චංචලවෙයි.ඒවා නියම අාකාරයෙන් පවත්නාවිට සිත සන්සුන්වෙයි.සිංහයකු හීලෑ කිරීමට දීර්ඝකාලයකුත් ඉවසීමත් නොපසුබට උත්සහයත් අැතිවිය යුතුවාසේ ඔබට මේ ප්රාණය හීලෑ කිරීමටද දිගු කලක් ගතවේ.ඉවසීමත් උත්සහයත් අැතිවිය යුතුයි.ප්රාණයාමයෙහි යෙදීමෙන් යෝගියාගේ අායුෂය දික්වේ.
ප්රාණයාම පළමු අභ්යසය ලබන සතියේ ඔබට ඉදිරිපත් වේ.
Wednesday, March 8, 2017
Wednesday, February 22, 2017
සැමදා තරුණබව රැකගන්න
සැමදා තරුණබව රැකගන්න
යෝග ව්යයාම වල යෙදෙන්න
යෝගඅාසන සහ ඒවායේ ශරීරයට වන බලපෑම හදුනාගනිමු
යෝග අාසන සරල සහ සංකීර්ණව අැත.ප්රථමයෙන් අපි ඉතා සරලව අාරම්බ කරමු.
ඔබගේ කැපවීම මත නිරෝගි බව නම්යශීලී බවත් සුන්දර බවත් අත්කර ගැනීමට හැකිවේ.
*තදාසනය*
මෙය අාරම්බ කල යුත්තේ සිටගෙනය.මෙම අාසනයේදී තම සරුර කෙලින් තබාගත යුතුය.කකුලේ මාපට අැගිලි දෙක වැදෙනසේ ලන්කරන්න.විළුඹ දෙක අගල්7-8 අෑත්කරන්නන.විළුඹ දෙකෙන් සිටගෙන.මාපට අැගිලි ඔසවා තම සිරුරෙහි බර කකුල් දෙකට බෙදීයන සේ නැවත ලංන්කරනන.සෘජුව සිටගෙන සිරුරෙහි මුළු බර පාදවෙත යොමු කරන්න කලවා දෙක මදක් අැතුලට හරවන්න.දැන් ගැඹුරු හුස්මක් ගෙන බඩ අැතුලට ගන්න උරහිස් දෙක ගෙල දෙසට මදක් ඔසවන්න. තම දෑත් දෙක පපුව අසලට ගේන්න.
මෙහිදී ශරීරයට වන යහපත් ප්රථිපල
පාද ශක්තිමත් කිරීම.යටි බඩෙහි මාංශපේෂි ශක්තමත් කිරීම.සිරුරෙහි ඉරියව් අලංකාර වීම මෙම අාසනය මගින් සිදුවේ.
*උත්තාසනය*
මෙය තදාසනයෙන් අාරම්භකරන්න.දෙපා අඩියක් පමණ අෑත්කරන්න.තම දණහිස් දෙක නොනමා තුණටියෙන් ඉහළ කොටස පහළට මන්න.නහය දණහිසවල ස්පර්ශ කිරීමට උත්සහ කරන්න.දෑතේ අැගිලි අෑත්කර අල්ලෙන් පොලව ස්පර්ශ කිරීමට උත්සහ කරන්න.ගැබුරු හුස්මවාර8-10 ගන්න.
අසහනය දුරුකරයි,ගෙලෙහි නම්යශීලී භාවය වැඩිකරයි,පිටකොන්දේ සහ උකුල්වල නමයශීලී භාවය වැඩිකරයි.යටිබඩ සහ ජනේන්ද්ර ඉන්ද්රියන් ව්යයාම කරවයි.නස සන්සුන් කර මොළයට ලැබෙන රුධිර ප්රමාණය වැඩිකරයි.
*නටරාජාසන*
මෙයද තදාසන ඉරියව්වෙන් අාරම්භ වේ.
දකුණු කකුලට සිරුරේ මුළු බර ලබාදී.වම් කකුල පිටුපසට ඔසවා දණහිසෙන් අැතුලට නවන්න.තම වමත දික්කර වම් පාදයේ අැගිලිවලින් අල්ලාගන්න.ශරීරයේ බඩෙහි ඉහල කොටස ඉහලය ඔසවා දකුණත මුහුණට කෙලින් ඉහලට විහදුවා දෑස්වලින් අැගිලි දෙස බලන්න.මෙම ඉරියව්වේම සිටිමින් ගැඹුරු හුස්මවාර 6-8(අාශ්වාස-ප්රශ්වාස)යෙදෙන්න.ඉනපසු දෙපා මාරු කර ඉහත සදහන් කල අාකාරයට
අාසනයේ යෙදෙන්න.ඔබට හැකිනම් වාර 4-5 අරම්භයේ කරන්න උත්සහ කරන්න.
මෙම අානය මගින් පාද ශක්තිමත් කරන අතර කොදු අැට පේලිය අසල සහ පප ප්රදේශයේ මාංශපේෂීන් ශක්තිමත් වේ.සමබරතාවය වැඩිකරයි.
සැ-යු
මෙම අාසන 3 දී අඩු රුධිර පීඩන තත්වයක් අැතිවීමට ඉඩතිබේ.
මෙහි ප්රතිඵල ඔබගේ කැපවීම මත බව හොදින් මතක තබාගන්න.
මෙම අාසන ජාය රූප සහ වීඩියෝ මගින් ඉදිරියේදී ඉදිරිපත් කරනු ලැබේ.
Monday, February 20, 2017
Sunday, February 19, 2017
Yoga Day
June21
Recently various yoga groups and yoga Guru have requested to name 21 of june as the Yoga Day.They have reasoned out its necessity.Sri Ravishanker has named a Yoga Day at a Yoga Summit held in portugal in Year 2011.Amartha Sooryananda, a renound Yoga guru in the world has commemorated 21of june as the Yoga Day even before sixteen years,Therefore this has been considered as the yoga Teacher's Day in a India a group led by Sri Ravishanker has requested the United Nation the most Organized institution in the present world ,to declare a Yoga Day.The international Yoga Day could be introduced as a result of this collaborative effort.
21 of june marks a wonderful rhythm of nature whereas 21 june has been noted as the longest day to the Northern Hemisphere above the equator .Spiritual trainees named this day as Guru Purnima .On this day the rays of light which reach the earth increase with the alteration of path of the Moon.This day is vital to the Yogi who has chosen the eternal path to walk from darkness to the enlightenment.AS per a Yoga pandi called as jaggi Vasudev this incident is called as a Yoga rule.This Day is considered as the best day for the Yoga communications.In accordance with the yoga litertature it is believed that the Lord Shiva has chosen this 21 June for communicating the yoga beliefs to the world.This also depict that nature also gravely helpful for the yoga trainings .Accodingly,it is vital to consider 21of June as the International yoga Day as per the present chronological year system in practice.
The details on International Day of Yoga have been officially declared.This day has been defined in the official website
1.International yoga Day
2.UN International Yoga Day
It has been decided to celebrate this day worldwide.All member countries of the United Nations have stepped forward to perform this celebration.Hence it has been decided to celebrate this day worlwide.All member countries of the united Nation have stepped forward to perform this celebration.Hwnce the Yoga Day celebration is celebrated annually.
Recently various yoga groups and yoga Guru have requested to name 21 of june as the Yoga Day.They have reasoned out its necessity.Sri Ravishanker has named a Yoga Day at a Yoga Summit held in portugal in Year 2011.Amartha Sooryananda, a renound Yoga guru in the world has commemorated 21of june as the Yoga Day even before sixteen years,Therefore this has been considered as the yoga Teacher's Day in a India a group led by Sri Ravishanker has requested the United Nation the most Organized institution in the present world ,to declare a Yoga Day.The international Yoga Day could be introduced as a result of this collaborative effort.
21 of june marks a wonderful rhythm of nature whereas 21 june has been noted as the longest day to the Northern Hemisphere above the equator .Spiritual trainees named this day as Guru Purnima .On this day the rays of light which reach the earth increase with the alteration of path of the Moon.This day is vital to the Yogi who has chosen the eternal path to walk from darkness to the enlightenment.AS per a Yoga pandi called as jaggi Vasudev this incident is called as a Yoga rule.This Day is considered as the best day for the Yoga communications.In accordance with the yoga litertature it is believed that the Lord Shiva has chosen this 21 June for communicating the yoga beliefs to the world.This also depict that nature also gravely helpful for the yoga trainings .Accodingly,it is vital to consider 21of June as the International yoga Day as per the present chronological year system in practice.
The details on International Day of Yoga have been officially declared.This day has been defined in the official website
1.International yoga Day
2.UN International Yoga Day
It has been decided to celebrate this day worldwide.All member countries of the United Nations have stepped forward to perform this celebration.Hence it has been decided to celebrate this day worlwide.All member countries of the united Nation have stepped forward to perform this celebration.Hwnce the Yoga Day celebration is celebrated annually.
Thursday, February 9, 2017
සූර්ය නමස්කාරය විස්තරාත්මකව
පලවෙනි සහ 12වන පියවරේදී
තම දෑත් පපුව මත තබා නමස්කාර ඉරියව්වෙන් සිටීමත්.හුස්ම ගැනීම පිට කිරීම කෙරෙහි අවධානය යොමු කලයුතුය.දෑත් වල මාපට අැගිලි අනාහත චක්රය ස්පර්ශ කරයි.රුධිර සංසරණය හොදින් ක්රියාත්මක වීමත් ශ්වසන පද්ධතිය හොදින් ක්රියාත්මක වීමත් සිදුවේ.තයිමස් ග්රන්ථිය උත්තේජනයෙන් හෘද පෙනහළු පාලනය සිදුවේ.
ශරීර විඥානමය ලෙස ගත් විට උරහිස් කොන්ද ගෙල ශක්තිමත් කරයි.
දෙවන හා 11 වන පියවරේදී
ගෙල පෙදෙස අාශ්රිතව විශුද්ධි චක්රය උද්දීපනය වේ.ඒ අාශ්රිතව පවතින උදාන හා ප්රාණ වාතයද සාධක පිතද අවලම්බකව ශමනය වේ.ඒවාහි ක්රියාවන් හොදින් සිදුවේ.අක්ෂි,වාග්,ඝ්රාණ,ශ්රවණ,ඉන්ද්රියන් හොදින් ක්රියාත්මක වේ.ශ්රැත නාඩිය උත්තේජනය වේ.තයිරොයිඩ් ග්රන්ථිය ක්රියාත්මක වීමෙන් පරිවෘත්තීය ක්රියා පාලනය වේ.කොදුඅැට පෙළ ශක්තිමත් වේ.
තුන්වන සහ 10වන පියවර
ස්වාධිෂ්ඨාන චක්රය කෙරෙහි බලපායි.මෙම පියවරේදී උදරය අාශ්රව කරන මාන වතයද,සාදක පිතද ක්ලේදක කවද හොදින් ක්රියාතමක වේ.අග්න්යශය අාදී නිර්නාල ග්රන්ති උත්තේජනය වේ.හොදින් අාහාර දිරවීම පහසු කරයි.සාධක පිත නිසි පරිදි ක්රියාත්මක නොවූ විට හා ක්ලේදක කව(අාමාශය අාශ්රය කරන)විකෘති වූ විට අාමය අැතිවේ.දිවේ රෝග දිවේ වල බැදීම රස නොදැනීම ග්නි මාන්ද්ය අැති වේ.
ශරීර විඥානය ලෙස ගත් විට උදරයේ පේශිවල තානය වැඩිවීම සිදුවේ.කොන්ද හා සුසුමනා මාංශ පේශි ශක්තිමත් කරයි.
හතරවන හා 9වන පියවර
අාඥා චක්රය කෙරෙහි බලපයි.හිස සහ මස්තිෂ්කය අාශ්රිතව පවතිනුයේ ව්යන වාතයත්,සාධක පිතත්,තර්පත කවයත්ය.තර්ඵන කවය මගින් ඥානය,මතක ශක්තිය,වැඩිකරයි.අැසේ පෙනීම වැඩිකරයි.සාධක පිත මනස පවත්ර කර බුද්ධිය ධාරක ශක්තිය ලබාදෙයි.භය,ශෝක ක්රාේධ මෝහ දුරු කරයි.නවීනව පීතයිල් ග්රන්ථිය ක්රියාත්මක කරවයි.මෙයින් අනෙක් ගන්ථිවල ක්රියාකාරිත්වය පාලනය කරය.දිවා රාත්රි ලෙස කලය පිළිබද දැක්මක් ලබා ගනියි සුසුෂුම්නා ශීර්ෂගත රෝග දුරු වේ.කොදුඅැට පෙළ අත් මැණික් කටු සන්ධි ශක්තිමත් කරයි.
පස්වන සහ 8වන පියවර
විශුද්ධ චක්රය ක්රියාත්මක වන අතර උදාන ප්රාණ වාතයක්ද සාධක පිත හා අවලම්බන කඵ ක්රියාකාරී වන අතර නවීන විද්යාත්මකව තයිරොයිඩ් ග්රන්ථය ක්රියාත්මක වේ.ශරීරයේ පරිවෘත ක්රියාවන් හොදින් සිදුවේ
ශරීරික වශයෙන් ඉන දෙපස මාංස පේශි අඩු කරයි,ඉනෙන් පහල පසුපස මාංස පේශි ශක්තිමත් කරයි.
හයවන පියවර
මනපුර චක්රය ක්රියාකාරී වේ.මෙහිදී සමන වාතයක් සාධක පිතත් ක්ලෙදක කඵත් ක්රයාකාරී වේ.අාමාශය,අක්මාව,රලීහාව,අග්න්යශය,කුඩා හා මහා අන්ත්රය කෙරෙහිද ක්රියාකාරී වේ.අාහාර දිරවීම පහසු කරවයි.උදරගත රෝග වලක්වයි.අක්ෂි රෝග වැලැක් වීමට හේතු කාරක වේ.උදර පෙදෙසේ නිර්නාල ග්රනථි ක්රියාකාරී වීමෙන් රුධිරයේ සීනි මට්ටම පාලනය කරයි.දයවැඩියාව පාලනය කරයි.තවද කොදුඅැට සුෂුම්නා පේශි ශක්තිමත කරයි.
හතවන පියවර
යේස්වාධිෂඨාන චක්රය ක්රියාකාරී වේ.මෙහිදී උදරයේ යටි පෙදෙස අාශ්රය කරන සමාන වාතය සාධක පිත ක්ලේදක කඵ යනාදි ක්රියාවන් හොදින් සිදු වේ.මේ පෙදෙස අාශ්රිත නිරනාල ග්රන්ථි උද්දීපනය වේ.ඩිම්බකෝෂ,ගර්භාෂය,වංදු සම්භාහනයකට ලක්වේ.අාර්තවය ක්රමවත් වේ.කරි දෙන මව්වරුන්ගේ කිරි ගුණාතමක බව මෙන්ම ප්රමාණය වැඩි කරයි.
ශාරීරික වශයෙන් ගර්භාෂය,ඩිම්බකෝෂ ශක්තිමත් කරයි. කදට ඉහළ සහ පහළ පේශි අැදීමකට ලක්වේ.පේශි ශක්තිමත් කරයි.කොදුඅැට පෙළ ශක්තිමත් වේ.උදරයේ මේදය අඩු වේ.
තම දෑත් පපුව මත තබා නමස්කාර ඉරියව්වෙන් සිටීමත්.හුස්ම ගැනීම පිට කිරීම කෙරෙහි අවධානය යොමු කලයුතුය.දෑත් වල මාපට අැගිලි අනාහත චක්රය ස්පර්ශ කරයි.රුධිර සංසරණය හොදින් ක්රියාත්මක වීමත් ශ්වසන පද්ධතිය හොදින් ක්රියාත්මක වීමත් සිදුවේ.තයිමස් ග්රන්ථිය උත්තේජනයෙන් හෘද පෙනහළු පාලනය සිදුවේ.
ශරීර විඥානමය ලෙස ගත් විට උරහිස් කොන්ද ගෙල ශක්තිමත් කරයි.
දෙවන හා 11 වන පියවරේදී
ගෙල පෙදෙස අාශ්රිතව විශුද්ධි චක්රය උද්දීපනය වේ.ඒ අාශ්රිතව පවතින උදාන හා ප්රාණ වාතයද සාධක පිතද අවලම්බකව ශමනය වේ.ඒවාහි ක්රියාවන් හොදින් සිදුවේ.අක්ෂි,වාග්,ඝ්රාණ,ශ්රවණ,ඉන්ද්රියන් හොදින් ක්රියාත්මක වේ.ශ්රැත නාඩිය උත්තේජනය වේ.තයිරොයිඩ් ග්රන්ථිය ක්රියාත්මක වීමෙන් පරිවෘත්තීය ක්රියා පාලනය වේ.කොදුඅැට පෙළ ශක්තිමත් වේ.
තුන්වන සහ 10වන පියවර
ස්වාධිෂ්ඨාන චක්රය කෙරෙහි බලපායි.මෙම පියවරේදී උදරය අාශ්රව කරන මාන වතයද,සාදක පිතද ක්ලේදක කවද හොදින් ක්රියාතමක වේ.අග්න්යශය අාදී නිර්නාල ග්රන්ති උත්තේජනය වේ.හොදින් අාහාර දිරවීම පහසු කරයි.සාධක පිත නිසි පරිදි ක්රියාත්මක නොවූ විට හා ක්ලේදක කව(අාමාශය අාශ්රය කරන)විකෘති වූ විට අාමය අැතිවේ.දිවේ රෝග දිවේ වල බැදීම රස නොදැනීම ග්නි මාන්ද්ය අැති වේ.
ශරීර විඥානය ලෙස ගත් විට උදරයේ පේශිවල තානය වැඩිවීම සිදුවේ.කොන්ද හා සුසුමනා මාංශ පේශි ශක්තිමත් කරයි.
හතරවන හා 9වන පියවර
අාඥා චක්රය කෙරෙහි බලපයි.හිස සහ මස්තිෂ්කය අාශ්රිතව පවතිනුයේ ව්යන වාතයත්,සාධක පිතත්,තර්පත කවයත්ය.තර්ඵන කවය මගින් ඥානය,මතක ශක්තිය,වැඩිකරයි.අැසේ පෙනීම වැඩිකරයි.සාධක පිත මනස පවත්ර කර බුද්ධිය ධාරක ශක්තිය ලබාදෙයි.භය,ශෝක ක්රාේධ මෝහ දුරු කරයි.නවීනව පීතයිල් ග්රන්ථිය ක්රියාත්මක කරවයි.මෙයින් අනෙක් ගන්ථිවල ක්රියාකාරිත්වය පාලනය කරය.දිවා රාත්රි ලෙස කලය පිළිබද දැක්මක් ලබා ගනියි සුසුෂුම්නා ශීර්ෂගත රෝග දුරු වේ.කොදුඅැට පෙළ අත් මැණික් කටු සන්ධි ශක්තිමත් කරයි.
පස්වන සහ 8වන පියවර
විශුද්ධ චක්රය ක්රියාත්මක වන අතර උදාන ප්රාණ වාතයක්ද සාධක පිත හා අවලම්බන කඵ ක්රියාකාරී වන අතර නවීන විද්යාත්මකව තයිරොයිඩ් ග්රන්ථය ක්රියාත්මක වේ.ශරීරයේ පරිවෘත ක්රියාවන් හොදින් සිදුවේ
ශරීරික වශයෙන් ඉන දෙපස මාංස පේශි අඩු කරයි,ඉනෙන් පහල පසුපස මාංස පේශි ශක්තිමත් කරයි.
හයවන පියවර
මනපුර චක්රය ක්රියාකාරී වේ.මෙහිදී සමන වාතයක් සාධක පිතත් ක්ලෙදක කඵත් ක්රයාකාරී වේ.අාමාශය,අක්මාව,රලීහාව,අග්න්යශය,කුඩා හා මහා අන්ත්රය කෙරෙහිද ක්රියාකාරී වේ.අාහාර දිරවීම පහසු කරවයි.උදරගත රෝග වලක්වයි.අක්ෂි රෝග වැලැක් වීමට හේතු කාරක වේ.උදර පෙදෙසේ නිර්නාල ග්රනථි ක්රියාකාරී වීමෙන් රුධිරයේ සීනි මට්ටම පාලනය කරයි.දයවැඩියාව පාලනය කරයි.තවද කොදුඅැට සුෂුම්නා පේශි ශක්තිමත කරයි.
හතවන පියවර
යේස්වාධිෂඨාන චක්රය ක්රියාකාරී වේ.මෙහිදී උදරයේ යටි පෙදෙස අාශ්රය කරන සමාන වාතය සාධක පිත ක්ලේදක කඵ යනාදි ක්රියාවන් හොදින් සිදු වේ.මේ පෙදෙස අාශ්රිත නිරනාල ග්රන්ථි උද්දීපනය වේ.ඩිම්බකෝෂ,ගර්භාෂය,වංදු සම්භාහනයකට ලක්වේ.අාර්තවය ක්රමවත් වේ.කරි දෙන මව්වරුන්ගේ කිරි ගුණාතමක බව මෙන්ම ප්රමාණය වැඩි කරයි.
ශාරීරික වශයෙන් ගර්භාෂය,ඩිම්බකෝෂ ශක්තිමත් කරයි. කදට ඉහළ සහ පහළ පේශි අැදීමකට ලක්වේ.පේශි ශක්තිමත් කරයි.කොදුඅැට පෙළ ශක්තිමත් වේ.උදරයේ මේදය අඩු වේ.
සූර්ය නමස්කාරය දිනපතා පුහුණු වීමෙන් රූපලාවන්යයට බොහෝ පිටුවහලක් වේ.ශරීරයේ සුනදරත්වය හා තරුණබව රැකගැනීමට හැකිවේ.
උපුටා ගැනීම ඉසිපත් පියස/
Tuesday, February 7, 2017
Monday, February 6, 2017
Subscribe to:
Posts (Atom)